sobota, 27 kwietnia 2013

kartka do albumu


Zrobiłam dzisiaj kolejną kartkę do mojego albumu.
Chciałabym ją zgłosić na wyzwanie do Diabelskiego Młyna


Zielony-Żółty-Czerwony-Beżowy


Wiem, że poziom skomplikowania i trudności wyszedł mi bardzo niski, ale jak na stan w którym jestem to chyba nie jest aż tak źle :P Tak, tak, weekend majowy blisko, a ja kicham, kaszlę i w ogóle źle się czuję.. Oby szybko przeszło!


Jakby ktoś chciał skromnego digi-stempelka z pixlr to proszę się częstować:

 

 Są tam też fajne rysunki:




Ale dzisiaj odkryłam że w google (Picasa Web Album) też są fajne czcionki:


Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne stempelki ! Kartka do albumu bardzo kolorowa :) Ciekawe jak będzie wyglądał cały album ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wiosenna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczna stronka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń