piątek, 12 kwietnia 2013

domowa galeria i yummy.pl - polecam rodzicom!

W szkole często dostaję laurki i obrazki od dzieci:)
Dzisiaj dostałam takiego ślimaczka:


Rysunki dzieci szkoda mi wyrzucać, dlatego mam taką małą domową galerię na drzwiach:



Ja dzieciom często kseruję i drukuję kolorowanki i zgadywanki i chciałabym wszystkim mającym kontakt z dziećmi polecić tą stronę:



Ja najczęściej korzystam z zakładki drukowanki kolorowanki.


Z ciekawszych rzeczy są tam papierowe modele do druku i składania, wycinanki-ubieranki, zaproszenia i dyplomy. Wszystko do ściągnięcia w pdf, oczywiście za darmo.

Na stronie jest też dużo zadań językowych, gry edukacyjne, bajki czytane przez lektorów do wyboru w 4 językach - polski, angielski,  niemiecki, francuski.
Na prawdę niezła strona, polecam rodzicom i nauczycielom!

PS. A ja trochę popracowałam nad wyglądem bloga, zmieniłam baner - mam nadzieję że mój digi scrap się Wam podoba :) W kolejnym poście napiszę z jakich programów i stron korzystałam.

Na koniec pochwalę się bukietem od męża :)


Bez okazji :)
A właściwie to napisałam mu smsa że boli mnie głowa, więc na pocieszenie dostałam bukiet.
Kochany :*

4 komentarze:

  1. Dzieci Cię lubią bardzo skoro tak pięknymi rysunkami Cie obdarowują! ;-)) Bukiet cudny, miłe jak mężczyzna takie cudne gesty umie dać z siebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stronka wygląda na bardzo interesującą! naprawdę przydatna przy zabawi i pracy z dziećmi! I to na dodatek za free! rewelacja!
    banerek mi się bardzo podoba i chętnie poczytam jak sobie z nim poradziłaś :)
    Miłego weekendu!
    PS. Śliczny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz galerię :)Będziesz miała co wspominać ze swojej pierwszej pracy. Widać Sylwio, że jesteś sentymentalna. Piękne tulipany od męża :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zmiany - bardzo mi się podobają :D Chętnie zajrzę na stronkę, którą poleciłaś - może znajdę coś dla Olutka :D

    OdpowiedzUsuń