sobota, 13 kwietnia 2013

digital scrapbooking

O programach do zdjęć już napisałam, teraz obiecane digi scrapy.
Jakiś czas szukałam fajniejszych rzeczy i chciałam polecić dwa miejsca:

http://www.shabbyprincess.com
i
http://www.daisytrail.com/

Zacznę od tego drugiego.


Tu trzeba się rejestrować i ściągnąć program, ale ma to swoje plusy, bo przy rejestracji dostaje się 10$ na zakupy. Jak klikniecie "Free Stuff", tam jest CraftArtist Compact - to właśnie ten program. Kod z licencją i voucherem przychodzi w mailu.

Tak wygląda główne okno programu:


Ma sporo funkcji i od razu trochę darmowych rzeczy jak tła, dodatki.
Inne można ściągnąć ze strony. Dużo jest darmowych, ale wszystkie wymagają jednorazowej instalacji.

Duuużym minusem jest to, że te narzędzia:


NIE SĄ DARMOWE

Aby je dokupić, trzeba zainstalować pakiet za 24,99 funta (29,41 euro).
W pakiecie są też inne rzeczy, ale to jednak trochę sporo za takie podstawy jak narzędzie do obcinania czy gumkę. Da się to ominąć stosując dodatkowe programy i robiąc przeróbki w czymś innym, ale jest to pewne utrudnienie.

W każdym razie ja mój baner robiłam w tym programie, ale obcięłam go i dodałam napisy w pixlr (o którym w poprzednim poście).

No i drugie miejsce do polecenia: http://www.shabbyprincess.com .

A co jest tam?
Tła i bardzo fajne dodatki do ściągnięcia za darmo, ale bez programu, w formacie .png i .jpeg .
Niektóre zajmują dużo miejsca. I przy ściąganiu zgadzamy się że:

We do not allow for ANY type of commercial use whatsoever. Commercial use includes (but is not limited to) the following: websites, marketing/promotional materials, print on demand items/products, eBay ME pages, eBay selling pages, eBay templates, website templates, custom cards, custom scrapbook pages for others, commercial blogs or any project/item/site that generates any form of income.
This is strictly for those who have a family website or blog that is used to keep in touch with family and friends. Please note that credit and copyright must be given to www.shabbyprincess.com on any page where our graphics are being used.

Dlatego tu mamy ładne, darmowe rzeczy, ale tylko do użytku własnego, nie na sprzedaż.
Tak czy inaczej dla blogerek z pasji, które tworzą dla siebie - polecam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz