poniedziałek, 19 września 2011

broszki - sprzedam lub wymienię

Witajcie kochane!
Mam trochę broszek - koronkowych i tkaninowych,
które chętnie sprzedam lub wymienię na papiery do scrapów.





Inne scrapowe przydasie też by mi się przydały, ale jednak papiery najbardziej. Mogą też być wykroje i motywy z waszych pięknych dziurkaczy.

Poszukuję także puzzli, fajnych i kompletnych, minimum 1000 elementów (za puzzle oczywiście oferuję więcej broszek czy innej biżuterii ;).

A jeżeli ktoś chciałby taką broszkę ode mnie kupić, wyprzedażowa cena to 5 zł + koszty wysyłki
2zł - list zwykły na odpowiedzialność kupującego
4zł - list polecony.
Możliwy też odbiór osobisty w Warszawie.

Zapraszam!

A chętnych proszę o kontakt mailowy: czarnotasylwia[at]gmail.com

2 komentarze:

  1. Śliczne!
    Niestety ja dopiero kompletuję papiery do scrapa... Ale jak już będę coś mieć - to się odezwę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam nic na wymianę z tych rzeczy , które poszukujesz;( A z kasą krucho... Broszki są genialne;)

    OdpowiedzUsuń