poniedziałek, 30 maja 2011

Kolorowe Candy Urodzinowe!

I wreszcie jest! Kolorowe candy z okazji ostatniego roku przed ćwierćwiekiem!
Let's celebrate!
Do zgarnięcia broszki, przydasie i gadżety ;)
Ktoś chce?

Zestaw broszki + przydasie prezentuje się tak:





Jak widać dużo różności, w tym 2 broszki, spinka, wełenka, serwetki, koraliki, kokardki itd...
Znając siebie nie wykluczone że może dojść coś jeszcze ;)

Dla chętnych którzy wyrażą ochotę do wylosowania zestaw gadżetowy.





Zawiera też sporo, a to w związku z konferencją międzynarodową ECSITE, na której robiłam za informację turystyczną ;) Więc trochę ulotek i zakładek z Warszawy i innych miejsc, pamiątki z Paryża, śmieszne przypinki i broszka, żeby nie było za łyso ;)


ZASADY:
Każdy może wziąć udział w Candy, osoby z blogiem proszę o podlinkowane zdjęcie (którekolwiek) i komentarz, bez bloga - proszę o zostawienie maila w komentarzu (pod tym postem).
Każdy kto zostawi komentarz bierze udział w losowaniu przydasi i broszek, jeśli ktoś chce wygrać gadżety, proszę o zaznaczenie tego w komentarzu.
Losowanie odbędzie się 30 czerwca.

I jeszcze dziękuję Justynie za karteczkę urodzinową!


Śliczny miś i śliczne życzenia na jutro :*

74 komentarze:

  1. no ja sie z checia pisze:) a mojmai znasz:)
    sto lat kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! Zapisuje sie:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, ze się piszę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że chce!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!!! Zapisuje się szybciutko. Świetny cukieras i mam na niego niemałą chrapkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat !
    Zapisuję się na candy :)
    Jestem również chętna na zestaw gadżetów :D:D

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę:)i przydasie i gadżety:)i najlepsze życzonka:)a "ćwierćwiecze" jest do przeżycia:)wiem po sobie:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrażam wielka chęc posiadania przydasi, broszek tych cudnych gadżetów!!!

    Pozdrawiam serdecznie, buziaki i iechaj gwiazdka nigdy nie zagaśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego!!!
    Ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią wskakuję do kolejki!!!
    I jak rozumiem, to urodziny były wczoraj, więc z leciutkim poślizgiem - wszystkiego pięknego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielka chęcią się zapisuję:) Piekne prezenty! Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapiszę, cuda :)

    Wszystkiego dobrego (z wyprzedzeniem, bo później zapomnę pewnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jedno candy wygrałam, więc i może i teraz się szczęście do mnie uśmiechnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego życzę i zapisuję się na zestaw broszki+przydasie-mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego !!!
    Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne te zestawy. Mam bzika na punkcie takich cudeńków!
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. No no no pierwszy zestaw mnie oczarował.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cala masa przydasi. Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  19. STO LAT!!! J ja z przyjemnością się zapisuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego NAJ! Zapisuję się z chęcią. ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. sto latek,a na przydaski sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez sie zapisze bo tak sobie mysle ze jeszcze nie filcowalam a wygrana chyba skłoniła by mnie by sprobowac robic cos co mnie kusi od jakiegos czasu a ciagle jakos nie moge sie zebrac....
    chociaz pewnie i tak wiele czasu uplyneło by zanim zrobila bym najprostrzego kwiatka:)

    i ciesze sie ze trafiłam na twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie dobrego... i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Goska magosia77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Jasne, że chcę i gadżety też :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne wszystko więc stoję w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z mila checia zapisuje sie po te przydasie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam i staję w kolejce po zbiór przydasi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście ustawiam się w kolejce :) bo takich cudów odpuścić nie mogę :**

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za udział u mnie i za zaproszenie,z którego bardzo chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością się zapisuję na te słodkości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cuuudne... ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście zapisuje się i ja :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się na przydasie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowności, zapisuje się do Candy

    OdpowiedzUsuń
  36. I jeszcze ja :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudne candy! Strasznie chciałabym wygrać więc się zapisuję i ustawiam w kolejce :)
    grzesilona@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. chce to i to więc się zgłaaaszam !

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja :)
    Na gadzety tez sie oczywiscie pisze :)

    www.iloveit.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. To i ja ustawiam się w kolejce :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Piszę się :)
    Oczywiście, że się piszę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja, i ja...ustawię się w kolejkę. Może tym razem mi się poszczęści?? Miło by było zgarnąć tyle przydasi:D Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też sie zapiszę:):) I na przydasie, broszki i gadżety- są świetne!!! Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też , ja też chętnie zapiszę się na słodkości
    banerek na moim drugim blogu http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale cuda:))) oczywiście, że chcę również gadżety:))) świetne candy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Też się zapisuję i na przydasie, i na gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się piszę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiele miłych dni Ci życzę, a sobie wylosowania śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też ustawię się w kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  52. chętnie przygarnę przydasie i gadżety:)
    zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gdybym wygrała takie cuda byłabym prawdziwą szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze ja, ja! Wybierz mnie, mnie wybierz (skaczę jak Osiołek ze Shreka ;p). Takiej mnogości przydasiowych różności dawno nie widziałam :) Staję w ogonku.
    Pozdrawiam
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, jeśli mozna to i ja ustawiam się w kolejce ;)
    gessekai.blox.pl - w pasku bocznym

    Pozdrawiam Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zapisuje się :)
    kindziunia7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo chętnie ustawię się po słodkości
    A z okazji urodzin życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  58. zapisuje się ;)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ale słodkości, oczywiście się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowna nagroda!
    poproszę o szansę w losowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam sie w kolejce
    Candy ogromnie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. może szczęście sie uśmiechnie do mnie? :)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się i ja do udziału,
    notak z linkiem i zdjeciem: http://zmalowanalala.blogspot.com/2011/06/nie-przestraszcie-sie-iloscia-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Mmmm... pyszne te cukierasy. ;)
    Ustawiam się w kolejce. ; )
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się
    obserwuję jako nati20
    nati17rsl@interia.pl
    notka o konkursie jest http://naati20.blogspot.com/2011/06/rodzania.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Super candy, chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się! :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. nie wiem czy jeszcze można się dopisać, ale już spiesze to zrobic.....
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  69. można ;) ale teraz już zamykam listę, za chwilę losowanie!

    OdpowiedzUsuń