środa, 17 czerwca 2015

Digital-scrapbooking i gdzie drukować fotoksiążki w UK

Hej,

Przykro mi że tak w ogóle nie mam czasu na blogowanie, ale cóż, mam dobre wymówki - doktorat, dziecko.. Dużo teraz roboty na uczelni, bo kończy się pierwszy rok i będziemy mieć taką "mini" obronę z roku (first year viva), do tego pracę trzeba napisać na ok. 30 stron. No a w domu staram się jak najwięcej czasu poświęcać małemu, no i tak mi leci..
Mimo wszystko udało mi się niedawno stworzyć 50-stronicowy fotoalbum, gdyż dorwałam super promocję w Bonusprint. £15 mnie kosztowała fotoksiążka w formacie L z wysyłką (za £19 była 100-stron, ale nie miałam już tyle czasu na obrabianie zdjęć). Wyszła rewelacyjnie! Jestem bardzo zadowolona i z ceny i z jakości. Część zrobiłam w moim ulubionym Craft Artist 2, ale sporą część w programie Bonusprint który ściągnęłam z ich strony. Łatwy w obsłudze, ma sporo możliwości. Nie to co PhotoBoots.. Na Bootsie bardzo się zawiodłam (Snapfish tak samo - bo to to samo), nie dość że programu nie da się ściągnąć i wszystko trzeba robić on-line, zacina się i irytuje, to jeszcze ostatnio jak próbowałam coś tam zrobić to nie czytał mi png! Tylko jpg. Obeszłam to, bo wrzuciłam digi-scrapy na facebooka i z facebooka do bootsa, ale to tylko niepotrzebna robota. Przy następnej fotoksiążce będzie bonusprint na pewno i poczekam na promocję ;) Mała próbka mojej fotoksiążki dla Was i wracam do pisania pracy zaliczeniowej. Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Sylwuś ! Jak miło Was widzieć uśmiechniętych i szczęśliwych :)) Ty to potrafisz - tyle spraw na raz załatwić ! Jesteś wielka !!! Bardzo ładny fotoalbum. Pozdrawiam i trzymam kciuki za mini obronę :)) Przede mną egzamin z angielskiego duży i bardzo ważny - będzie co będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała rodzinka i ja także trzymam kciuki za obronę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj po przerwie!!! Przepiękne te zdjęcia i LO. Widzę, że maleństwo zdrowe i szczęśliwe. I życzę, aby tak było zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, jak już Erazm komentuje to blog musi być bardzo popularny;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez mam mało czasu na prowadzenie mojego bloga, bo ostatnio zacząłem pisać do gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa taka fotoksiązka.

    OdpowiedzUsuń