niedziela, 19 stycznia 2014

CANDY - jeszcze jeden dzień! :)

Obiecałam ujawnić nagrody w Niespodziankowym Candy :)
Dzisiaj zdradzam co przygotowałam, a zapisywać można się do jutra, zapraszam :)
Wszystko razem wygląda tak:


A dokładniej w paczce znajdzie się:

filcowa sowa do samodzielnego zszycia:


kolczyki kwiatuszki wkrętki i kolczyki filcowe (+ kilka kuleczek do inspiracji i wykorzystania):


broszki:


i przeróżne przydasie scrapowo-decoupage-biżuteryjne:



Raz jeszcze zapraszam na szybkie dopisywanie się :)
Ja tymczasem pakuję pudła, układam, sprzątam. Jeszcze tydzień w Warszawie i już..

Na prośbę Moniki robiłam niedawno dyplomy w moim ulubionym Craft Artist, pokażę jeszcze je na koniec:



Dziękuję za odwiedziny!

2 komentarze:

  1. Wow! Ślinka mi już cieknie na te słodkości :) A co do dyplomów - bardzo zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności! Już się nie mogę doczekać losowania! :)

    OdpowiedzUsuń