sobota, 7 września 2013

tagi czarno-białe w jpg

Dzisiaj specjalnie dla Was do ściągnięcia obiecane tagi czarno-białe w jpg. Jeśli komuś się podobają - proszę się częstować ;) Mam nadzieję że niebawem będę mogła zapisywać je w pdf,wtedy jakość będzie lepsza.


Pochwalę się też zakończoną wymianką lawendową zorganizowaną przez Anię. Moją wymiankową parą była Etoile. Oto co dostałam:


Dziękuję! Bransoletki śliczne, sowa jest super, a wszystkie przydasie oczywiście się przydadzą ;)
A oto co ja wysłałam:


Pierwszy raz uszyłam torbę. Uszyłam ją z jakiegoś wykroju na torbę na ramię z internetu.


Wyszła duża, nawet się sama nie spodziewałam że taka będzie, może to był jakiś amerykański wykrój ;) Cóż, mam nadzieję że Daria była zadowolona, przygotowałam dla niej dużo przydasi i dodałam pachnącą saszetkę- tego akurat nie widać na zdjęciach, a ze zmniejszeniem torby w razie czego mam nadzieję że sobie poradzi :P

Pozdrawiam i pięknego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz