środa, 28 sierpnia 2013

Welcome Back to School - Display

Jak niektórzy wiedzą - pracuję w szkole. Od września już oficjalnie będę Panią od przyrody ;) Dlatego pomyślałam że będę się tu dzielić też różnymi szkolnymi pomysłami. Co do samej przyrody to może odnowię zaniedbanego dawno bloga www.mgrchemii.blogspot.com, ale tu czasem też coś pokażę :)

Na początek gazetka na szkolny korytarz. Wczoraj poproszono mnie, żebym taką przygotowała. Dla mnie to praca z uśmiechem na ustach, uwielbiam! Mogę zawsze dostawać takie zadania ;) Chciałam żeby wyszło tak w 3D, same zdjęcia tego do końca nie oddają, ale i tak pokazuję.


Napis: Learn, Play and Grow... Together! ściągnięty z tego obrazka:

źródło: internet, google






Na ostatnim zdjęciu trochę te wypukłości 3D widać. Niebieski ptaszek był kiedyś uszyty na zajęciach krawieckich. Motylki z dziurkacza znalazły zastosowanie też przy dekoracji klasy Pani Dyrektor :)


(Na specjalne życzenie napis zrobiony tą ładną czcionką do pobrania tutaj.)

Ale tam zostało jeszcze sporo pracy - jak widać ;) Nad resztą będę pracować jutro ;)



:) Specjalne pozdrowienia dla Dorotki W. jeśli tu zajrzy! ;)

A ja chciałam się jeszcze pochwalić co dostałam od Lidki w zabawie "Podaj dalej":


Kapelusik jest przepiękny, zakładka się przyda (u mnie każda ilość zakładek mile widziana, bo zwykle czytam kilka książek na raz ;), a przydasiowe kwiatuszki już w wykorzystaniu (przyjrzyjcie się zdjęciom u góry ;). Przy okazji zabawy umówiłyśmy się też na wymiankę serwetkowo-wycinankową. Oto co dostałam:


A to co ja wysłałam:


Wedle umowy i ja zorganizuję u siebie zabawę "Podaj dalej", ale zrobię to w oddzielnym poście jak wrócę z Zielonej Szkoły, teraz mam bardzo dużo na głowie, a nie chcę przeciągać wysyłki. Zapraszam do zaglądania w ciągu najbliższych 2 tygodni, kto pierwszy, ten lepszy! ;) Szykuję też dla Was pewien tutorial, ale to jeszcze trochę.. Uchylę za to rąbka tajemnicy ;)


Do napisania niebawem! :)

6 komentarzy:

  1. Tablice świetnie przygotowałaś widać, że robisz to z pasją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, Dzięki Wielkie za Twój artyzm! Pozdrawiam również specjalnie :) D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna klasa :) życzę energii na nowy rok szkolny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może Twoi uczniowie również zechcieli by przygotować dla dziewczynek jakieś karteczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ja swojej klasy nie prowadzę, a na przyrodzie to raczej kartek nie będziemy robić ;) mało mam czasu w tej swojej prywatnej szkole, pracuję 40h/tydz. i ledwo daję radę. Ale sama korzystam czasem z "Wyślij kartkę chorym dzieciom" itp., więc inicjatywę wspieram jak najbardziej!

      Usuń