poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Bransoletki dla siostry, banerki dla Agulli, praca dla Rometa ;)

Sporo pracy mam dzisiaj, dlatego wpadam tylko na chwilę z szybkim postem.
Mam do zaprezentowania bransoletki dla siostry :*





Banerki, które zrobiłam dla Agulli z okazji wygranego Candy:



 Zrobiłam 5, Agulla póki co wybrała ten:


Wszystkie zrobione w programie CraftArtist z www.daisytrail.com
Do tego też zrobiłam jej kilka digi-scrapów, oto one:


 Gratuluję Agullo i mam nadzieję że wszystko się podobało :*

A co robi Sylwik w tzw. wakacje?
Pracuje oczywiście ;-)
Dzisiaj pracuję bardzo przyjemnie, zaraz będę kończyć kolejny tutorial dla Lilla Lou, poza tym od jakiegoś czasu pracuję dla Rometa i wystawiam im ogłoszenia na otoMoto, Gumtree i tablicy. Do przeróbki zdjęć używam pixlr.com, program darmowy, a efekty bardzo w porządku.
Moja wiedza na temat motocykli się poszerza ;)
Tu kilka przykładów:


Jakby ktoś był zainteresowany aktualnymi promocjami, to wszystko wiem ;)

To na koniec jeszcze digiscrap ode mnie:


A żeby nie było że tak całe wakacje pracuję, to od 8 do 12 sierpnia mnie nie ma.
Bez dostępu do internetu, bez komórki, wrócę to zrobię digiscrapy zgadniecie gdzie to było ;)
Zwłaszcza że ostatnio kupon promocyjny na fotoksiążkę dostałam, więc trzeba będzie wykorzystać.
Przed wyjazdem postaram się jeszcze dodać jakiś post.
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. bransoletki są boskie, banerki też rewelacyjne. Nie chciałabyś zrobić ze mną wymianki? Ja Tobie naszyję a zrobiłabyś mi banerek na bloga? Kasia z Wyspy Snów www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czadowe bransoletki :D dzięki! :* <3 /sis

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Robisz może bannery na zamówienie ? :) Proszę o odpowiedź u mnie na blogu :)

    Obserwuje bloga :)

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wykonałabyś dla nas ? :) Postarałybyśmy się jakoś odwdzięczyć :)

      Usuń
    2. ale muszę mieć jakieś wytyczne, zdjęcia, albo pomysł; ja pracuję w CraftArtist

      Usuń
    3. Znaczy to mają być zdjęcia naszych wyrobów + Adres do bloga :)

      Usuń
  4. Świetne digiscrapy !!! To chyba jakiś zlot motocyklistów albo biwak. Nie wiedziałam, że robisz takie ładne banerki... Buziaki *)) Odpoczywaj :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio, czy może wiesz gdzie znajdę obrazki do kartek gratulacyjnych dla świeżo upieczonego dziadka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to nic mi nie przychodzi do głowy, po prostu bym szperała w internecie. W moich programach chyba nic typowo "dziadkowego" nie ma, ale popatrzę, ewentualnie mogę Ci jakiś napis zrobić fajną czcionką

      Usuń