sobota, 18 maja 2013

Zielona kartka do albumu

Kolejna kartka do mojego albumu - tym razem zielona.
Chcę zgłosić ją na wyzwanie do Silesian Craft -



Poza tym zrobiłam też trochę digi scrapów z których chcę wywołać fotoksiążkę. Mam nadzieję że fajnie wyjdzie :) Oto próbka:






Zrobiłam to w programie do digi scrapów, zapisałam jako jpg. i wysłałam do rossmanowej fotoksiążki. Dodałam jeszcze napisy w niektórych miejscach (to już w rossmanowym programie, dlatego tu ich nie widać). Jak będzie gotowa to powiem Wam jak wyszło.
Pozdrawiam i pięknego weekendu!

PS. U mnie weekend zaczął się super, wczoraj odwiedziła mnie przemiła Pani Liliana Fabisińska, wyniki naszej rozmowy będą w pewnej letniej gazetce, ale to dopiero w sierpniu, więc wtedy będę się chwalić ;)
Będę też brała udział w Pikniku Naukowym, o tym gdzie mnie znaleźć i co będę robić jeszcze napiszę bliżej 15 czerwca.

6 komentarzy:

  1. Śliczna ta kartka ♥ , zdjęcia do książki też nie gorsze , na pewno wyjdzie bosko :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba projekty bardzo mi się podobają! Idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny digi-album :) Będzie cudną pamiątką :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Strona do albumu bardzo fajna ! Ciekawy ten pomysł na foto-książkę ze scrapów ! Na pewno będzie co oglądać i wyjdzie świetnie. A przy tworzeniu scrapów masz pewnie niezłą zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  5. fotoksiążka wyszła bardzo fajnie; niektóre zdjęcia były słabszej jakości, ale z efektu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w zabawie Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń