poniedziałek, 18 marca 2013

różności

Dzisiaj mam trochę rzeczy do pokazania, aż nawet nie wiem od czego zacząć ;)
Może zacznę od króliko-pisanki, przygotowanego na zajęcia krawieckie z dziećmi. Uszyty z polaru, brzuszek z grubszego filcu, w środku uszek kreatywny patyczek - żeby nie opadały ;)



Poza tym wysłałam dzisiaj kartki Wielkanocne, więc mam nadzieję że dojdą na czas bez problemu (zwłaszcza że wysłałam je z super nowoczesnej poczty przy metrze Racławicka, nawet jest tam multimedialne stanowisko do samodzielnego ważenia i wysyłania, czad! może zmniejszą się kolejki na poczcie ;)) Oto jedna z dorobionych wczoraj. Jedyna taka Tilda, pomalowana kredkami Bambino. Przy okazji - chętnie powymieniam się z właścicielami tildowych pieczątek! Pisanka wykonana z mnóstwa kwiatuszków, do zrobienia których zmotywowała mnie ostatnia wymianka - ale o tym za chwilę.



Za kartką - dobrze widzicie - bukiet z gałęzi ;)


Miałam ochotę poczekać aż gałązki puszczą listki i ozdobić je papierowymi motylkami, ale króliki uwielbiają nie tylko obgryzać gałęzie, ale zjadają je w całości! Więc nie wiem czy moje gałęzie doczekają listków i ozdób ;)


Na końcu jeszcze coś o wspomnianej wymiance. Zaproponowała mi ją Joanna.
Tu to co ja wysłałam (zdjęcie guzików nieproporcjonalne do reszty ;)):

 
i tu to co dostałam:


Za wymiankę dziękuję! (chociaż nie dostałam żadnego napisu Alleluja o który prosiłam, ale cóż, pewnie przeoczenie).

Wszystkich pozdrawiam serdecznie i pięknego tygodnia życzę!:*

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na jajeczko z kwiatuszków. Królik przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa wydaje się być ta książka o metabolizmie :) Staram się nie zwariować i nie przesadzać z walką o zdrową żywość, ale z tego co napisane na tamtym blogu - ze wszystkimi informacjami się zgadzam, więc wydaje mi się, że to w miarę rozsądne i naukowe podejście tam reprezentują :)

      Usuń
  2. Króliczek uszyty bardzo fajny ! A i karteczka piękna z jajkiem z kwiatuszków :) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dwa w jednym ,zajączek z jajeczkowym brzuszkiem,słodki:}

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak ten pierwszy ; * . A te króliczki - rozumiem Twoje :D ?

    OdpowiedzUsuń