środa, 9 stycznia 2013

Podziękowania i szalejący wirus :/

Kochane!
Na początek ogromnie dziękuję za kartki, które do mnie doszły.

Piękna karteczka od Uli:


od mojej kochanej druhny:


od Franka, Adasia i ich rodziców z Irlandii:


od Irminy:


i od Ani, Rafała i Mateusza z Krakowa:


Dziękuję za wszystkie karteczki, przepraszam za słabe zdjęcia, ale w ogóle nie mam siły. W naszej szkole żniwo zbiera jakiś okropny wirus, dzisiaj nie było blisko 70% uczniów i nauczycieli! Ja też choruję, to samo dopadło Panią Dyrektor i trzech wicedyrektorów.  Coś strasznego, a wczoraj wymiotowało w szkole 20 osób, normalnie jakiś film grozy można było kręcić..

2 komentarze:

  1. ło matko.. a u mnie tak spokojnie :) i oby tak zostało!!!
    Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też grypa szaleje. Ja na zwolnieniu jestem i muszę leżeć. Gardło bolące i ucho zatkane...
    Sylwio, miło Cię widzieć :)) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń