poniedziałek, 20 sierpnia 2012

pary wymiankowe wylosowane!

Wczoraj zakończył się czas zgłaszania do mojej wymianki, a dzisiaj wylosowałam pary.


Do jednej osoby jeszcze nie mam adresu, ale mam nadzieję że dośle go szybciutko dzisiaj!

Zgłoszone osoby to:
1. Kinia
2. Ula
3. Boei
4. Irena
5. Beata
8. Sylwik

Przygotowałam losy kto-komu:


Poskładałam i zaczęłam losować:


Wylosowałam pierwszą parę, po czym wyszło że ja robię prezent dla ... samej siebie!
No to zaczęłam jeszcze raz. I nie uwierzycie, ale znowu wyszło że ja robię dla samej siebie!!!
No ale do trzech razy sztuka i za trzecim razem udało mi się wylosować pary, w końcu ja też chcę wziąć udział w wymiance! ;)

Zdjęcie wylosowanych par narazie zostaje tajemnicą, na maile dostaniecie tylko namiary na osobę której robicie niespodziankę. Przypominam że wysyłamy minimum 3 rzeczy - coś dla wylosowanej osoby, coś do domu (pod tą kategorię dużo da się podciągnąć) i przydasie (np. guzik ;).
Zdjęcia przygotowanych prezentów wysyłamy do mnie, najpóźniej do 31.08 (poza osobą która dla mnie robi prezent ;), a paczuszki listem poleconym najpóźniej do 1.09. Poinformujcie mnie jak tylko prezenty do was dojdą!

Kiedy wszyscy już się wymienią, relację zdjęciową umieszczę na swoim blogu.
Powodzenia i miłych niespodzianek!

A co do aniołka tildy to obiecałam kilka lepszych zdjęć, więc w dzisiejszym porannym słońcu tilda u mnie na balkonie:



3 komentarze: