czwartek, 5 lipca 2012

spraw kilka

Spraw kilka, bo właśnie kilka rzeczy muszę napisać!
Ale zacznę od filcowej biedronki, którą zrobiłam dla Karoliny :)



Trochę słabe zdjęcia, ale już trudno, zaraz muszę ją spakować i będzie do wylotu ;)

A z ogłoszeń, to zostałam podwójnie wyróżniona!
W szufladzie za moje truskawki


i u Marty z Niby-Nic


Dziękuję przeogromnie!!!

I w ramach drugiego wyróżnienia mam coś o sobie napisać, więc zdradzę, że jutro mam rozmowę kwalifikacyjną w gimnazjum :) Chciałabym uczyć, więc mam nadzieję że się uda, trzymajcie kciuki!!! :)

A wyróżnienie chciałabym podać dalej, moje wyróżnione osóbki to:

1. Oaza
2. Ania
3. Kinia

A Wam wszystkim dziękuję że jesteście!
Poza tym to brakuje mi jeszcze trzech blogujących mam do testu Lilla Lou, może znacie kogoś kto jeszcze chciałby wziąć udział?

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Biedronka jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, a biedroneczka jest urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. biedroneczka piękniusia :-)
    co do testów kiedyś udostępniłam twój blog na FB i taka znajoma też, nie wiem czy ktoś się jeszcze zgłosił? po tym apelu. Ale wezmę jeszcze raz udostępnię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję widzę, że 13 dodała szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz udostępnię to może ktoś się znajdzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. GIMNAZJUM? zycie Ci niemile?;) jak poszlo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała uczyć, ale z tego gimnazjum się już nie odezwali, zresztą ono było w 75% męskie, z jakimś klubem legii. Za to wczoraj wysłałam CV do fajnej szkoły, mam nadzieję że może tam się uda.

      Usuń