piątek, 11 lutego 2011

3 - trochę różności

Od czego by tu zacząć?
Po pierwsze to niedawno wystawiłam koszulę na wymianę na buszowisko za przydasie i zgłosiła się Magda. Wymieniłyśmy się, a ja dostałam cudowne rzeczy! Papiery do scrapów, serwetki do decou i w ogóle masę cudowności! Oto zdjęcie:


Trochę papierów już udało mi się wykorzystać, na kartkę urodzinową Uwolnij Pocztówkę


i na ramkę na zdjęcie:



Może nie są jakieś wspaniałe, ale ja jestem w tym początkująca i efekt mnie zadowala ;)

Poza tym gotowe zamówione korale:


No i przygotowuję się na kolejną Rękodzielnicę, która 20 lutego, zapraszam!!!





3 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że paczka doszła i że te drobiazgi tak Cię ucieszyły :) No i oczywiście, że się przydają. Koszula przez siostrę przymierzona, prezentuje się znakomicie, jeszcze raz dziękuję za wymiankę :)
    Aneladgam z http://lylis.blox.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te koronkowe kwiatuchy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. pocztóweczka juz u mnie! dziękuję serdecznie, bo jeszcze piekniejsza niz na foto!

    OdpowiedzUsuń