środa, 26 maja 2010

puzzle na wymianę na buszowisku

Zapraszam na buszowisko na wymianę puzzlową!

1000 elementów, wymiary po ułożeniu : 68 x 48 cm
Na rysunku "ogiery pełnej krwi angielskiej" - cytat z pudełka ;)



Z miłą chęcią wymienię je na inne kompletne puzzle, minimum 1000 elementów. Do wymiany obiecuję też dołożyć z mojej strony coś słodkiego i malutki przydasik - tak na zachętę do układania ;) Właściwie to myślę że mogłaby to być niezła zabawa, taka wymiana puzzlami co jakiś czas. Ja nie lubię wracać do tych już raz ułożonych, a może znalazłoby się więcej chętnych do układania i wymieniania? :) Zapraszam!

Chętnych proszę o zostawienie komentarza na buszowisku i mail : sylviadlugosz@gmail.com

3 komentarze:

  1. czadowe puzzle :)) niezłe te ogiery ;) ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne...
    chyba mi się marzą puzzle :D
    aaah, jak ja dawno nie układałam...
    muszę namówić mojego mężczyznę :D

    OdpowiedzUsuń